Sunday, 17 June 2012

Kumpul duit nak beli kamera DLSR

i like capture the picture...em,xsabar rasanya kn nk dapat kamera dlsr,tapi mahal.:( emmmmmmm
so,kena lah kumpul duit dulu.aq suke sgt pemandangan,tu la sebab nk beli kamera tu sebab nant gambar cantik bile angkap.
Mudah2an aq cepat dapat beli kamera tu
AMIN..........................................

Wednesday, 13 June 2012

belajar buat website

hari ne cek email blaja buat website.tapi baca macam tu je la.
masih blaja lagi.kalo ade rezeki dapat belajar free dgn betol............
insyaallah

Thursday, 17 May 2012

18 MEI 2012= pukul 2.02 a.m

Malam ne tdow lewat lg...haha
Tapi tiba2 lak nak cite time aq kecik dulu2 dalam sekolah rendah la,aq ramai kawan lelaki dari perempuan.
 Bukan xde kawan pompuan,ada tu ada tapi sikit lerrrr..........................
Kiteorg slalu maen rondas,sekarng nama sukan antarabangsa SOFTBALL.
Ha,TU DIA!!!!!!!!!!

Ada satu kisah la kan yang aq xleh lupe sgt permainan ne,masa time aq yg pukul bola tu terkena la betol2 pd tingkap rumah KETUA BLOK.
JENG...jeng...........jeng?
Apa yang berlaku?pecah ar apa ag...
Lintang pukang la kiteorg lari..............................................................................................................

HAHAHA
Bukan nak mintak maaf,lari je tau.
Biasa la budak2,tu kata ayah aq!haha.So,ayah aq lak yg ganti rugi.
huhu,SELAMAT!!!